fredag 25 december 2009

Skaparen talar


Tänk dig att Gud skriver en bok, skulle du vilja läsa den?

"Du anmälde dig för att vara på Jorden i denna tid, det var din själs överenskommelse.
Du visste vilka förluster du skulle komma att gå igenom, individuellt och kollektivt.
Du anmälde dig för att uppleva tiden för den största transformationen på jorden någonsin, och för att kollektivt lämna tiden för Karma bakom er genom att passera 2012 passagen för att slutligen nå frihet.
Ni har nu möjligheten att släppa all karma och leva era liv genom intentionen med mig, för att tillsammans skapa nytt liv, ett nytt världs medvetande och en ny jord.

Känn mina ord och min kärlek för er. Tillåt din kropp att ta in din nya historia, ditt nya schema, det du anmälde dig till, och det du skrev innan du kom ner till jorden.
Sammankoppla ditt hjärta och din intention med mitt hjärta och min intention.
Tillsammans kommer vi att rida frihetens vågor genom 2012 portalen mot upplysning och upphöjning.
Ni är de ni väntat på, Jag tackar er, och så är det!"

Kanaliserat av Michelle Phillips 2009,
http://www.creatorspeaks.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar